Marketing in prodaja Web3 generaciji kupcev

165,00 

Namen tega spletnega usposabljanja je poudariti pomembnost hitro rastoče nove, Web3 generacije potencialnih strank. Posledično so potrebni novi pristopi in tudi poznavanje novih ali dodatnih marketinško-prodajnih poti.
Vse cene so brez DDV, ker nismo davčni zavezanec.

Predavateljica: mag. Irena Rezec
Trajanje: 2 uri
Lokacija: na spletu (z uporabo Zooma)

Iz spodnjega seznama izberite enega izmed razpoložljivih datumov webinarja.

Šifra: WST-ONW-003-SL Kategorija: Oznake: , , , ,

Opis

Namen tega spletnega usposabljanja je poudariti pomembnost hitro rastoče nove Web3 generacije potencialnih strank. Posledično so potrebni novi pristopi in tudi poznavanje novih ali dodatnih marketinško-prodajnih poti.

Ta Web3 generacija je navdušena nad novimi decentraliziranimi sistemi, ki poudarjajo osebno identiteto, zasebnost, lastništvo in podpirajo decentralizirano upravljanje. Decentralizirane tehnologije vse bolj vplivajo na načine, kako ljudje vzpostavljajo povezave in opravljajo transakcije na spletu. Hkrati se pojavljajo nova Web3 orodja in nove marketinško-prodajne poti, kamor se ta generacija seli in komunicira med seboj.

Zakaj je to pomembno tudi za tradicionalne sektorje ali tiste, ki še ne sledijo Web3 trendom? Obstaja približno 420 milijonov lastnikov kripto denarnic in ljubiteljev Web3, in ta številka hitro narašča. To zagotovo ni zanemarljivo število, in premišljevanje o strategijah, kje in kako komunicirati s to ciljno skupino, je ključno za vse sektorje, tudi za tradicionalne sektorje, marketinške agencije in vse tiste, ki so do sedaj uporabljali standardne marketinško-prodajne poti. To je tudi namen tega spletnega usposabljanja – pomagati razumeti novo okolje, kamor se seli ta nova generacija potencialnih strank, ter predlagati pristope in kanale, da bi jim lahko približali svojo ponudbo.

Ta program usposabljanja zajema širok spekter tematik in ponuja celovit vodnik za obvladovanje dosega ciljne Web3 publike. Ključna področja, ki jih zajema, vključujejo

  • razumevanje Web3 tehnologije;
  • značilnosti Web3 ciljne skupine;
  • predstavitev različnih vrst orodij in marketinško-prodajnih poti, ki jih uporabljajo Web3 ciljne skupine;
  • priporočila glede priprave in učinkovite uporabe Web3 kanalov;
  • in druge sorodne teme.

Kaj boste z udeležbo na spletnem seminarju pridobili?

  • Dobili boste vpogled v nove marketinško-prodajne poti, ki jih uporabljajo Web3 ciljne skupine, kakšna tematika jih zanima, kakšna nova orodja lahko uporabite, kakšne novosti se še pričakujejo in kako se pripraviti na te nove izzive.
  • Prejeli boste izčrpno pisno gradivo za podporo pri učenju.
  • O zaključenem usposabljanju prejmete potrdilo.
  • Prejeli boste 6-mesečni brezplačen dostop do mednarodne spletne skupnosti “Digital Challenges”, kjer bomo še naprej delili in spodbujali širjenje informacij in znanja.

 

Opombe:

  • Komunikacija v mednarodni skupini “Digital Challenges” poteka v angleškem jeziku.
  • V primeru, da bi želeli imeti prilagojeno interno izvedbo usposabljanja za vašo organizacijo (spletno ali na vaši lokaciji) nas kontaktirajte in posredovali vam bomo ponudbo izvedbe usposabljanja za vaše potrebe.

 


 

IZJAVE UDELEŽENCEV

Težko se je znajti v poplavi vseh možnosti ki jih ponuja umetna inteligenca. Kljub temu, da poskušam slediti vsem novostim, je izobraževanje “Izboljšanje operativne učinkovitosti v poslovanju z AI orodji” podalo celosten pregled in optimalno uporabo orodij umetne inteligence za praktične primere v praksi.

Nika Bratović
MARLES HIŠE MARIBOR